سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ گردشگری

وبلاگ گردشگری

به نام خدا

این وبلاگ را ایجاد کرده ام تا به یاری خدا در مورد تجربیات سفرهایمان با یکدیگر مکالمه کنیم و تجربیاتمان را در اختیار یکدیگر قرار دهیم.

من تصمیم گرفته ام در مورد برخی از هتل ها که خود یا دوستانم رفته اند و در مورد آنها اطلاعاتی دارم ، برایتان مطالبی بنویسم. همچنین در مورد جاذبه های گردشگری در ایران و سرتاسر جهان مطالب ارزشمندی را به مرور آماده می کنم و در موردشان با شما صحبت خواهم کرد.

پس اگر علاقمند به گردشگری و سفر می باشید با وبلاک من همراه باشید تا هر چند لحظاتی کوتاه را از خانه ها و شهرهایتان بیرون بیایید و با من همراه باشید تا در خیالتان با هم سفر کنیم و تجربه کنیم و لذت ببریم.

گاهی اوقات هست که ما وقت یا هزینه و لوازم سفر کردن را در اختیار نداریم ، اما واقعا به سفر احتیاج داریم. این صفحه قصد دارد تا در این موارد وسیله ی سفر باشد ، وسیله ی سفری بی وسیله ، بی پول و بی منت برای همه ی شما و برای من.

همراهیتان در این سفر با من ، همسفرانی بی نظیر را ، همراه سفرم خواهد کرد.

مسعود